Ako dlho trvá doručenie zásielky a koľko stojí?


Tovar sú zvyčajne zasielané v priebehu 2-5 pracovných dní, poštovné stojí 4.00 Eur (vrátane DPH) na Slovensko.

V súčasnosti sa na objednávky nad 89 Eur vzťahuje akcia v podobe bezplatnej dopravy kuriérom.

Tovar do Čiech je u Vás v priebehu 5-8 pracovných dní, poštovné stojí 6.00 Eur (vrátane DPH) .

Dodacie lehoty sa môžu v týchto dňoch predĺžiť.

 

Aké sú možné spôsoby platby na erroreshop.sk?

Na našom e-shope si môžete vybrať z dvoch spôsobov platby:

 platba na dobierku - pri tomto spôsobe zaplatíte celú sumu za tovar pri prevzatí kuriérovi (poplatok 0 Eur)
 platba vopred - prostredníctvom služby Global Payments (poplatok 0 Eur)



Ako si mám založiť účet v e-shope ERRORE?


Na založenie účtu v e-shope stačí prejsť do sekcie "Prihlásiť sa" v pravom hornom rohu a uviesť svoju e-mailovú adresu, meno a priezvisko, telefónne číslo a heslo. Zaregistrovať sa môžete aj v priebehu skladania objednávky.


 

Aké výhody plynú z registrácie v e-shope ERRORE?


Výhody registrácie v našom e-shope sú nasledovné: Máte uloženú dodaciu adresu a fakturačné údaje, môžete sledovať svoju objednávku, podávať reklamačné formuláre alebo kontaktovať naše zákaznícke oddelenie ohľadom otázok týkajúcich sa Vašich objednávok.


 

Môžem si tovar rezervovať, bez toho aby som ho kúpil?

 

Tovar, ktorý pridávate do košíka alebo do zoznamu obľúbených nie sú rezervované. Sú rezervované až v okamžiku zaplatenia objednávky v prípade platby online alebo v okamžiku podania objednávky v prípade platby na dobierku.


 

Ako zistím, že proces nákupu prebehol správne?


Po ukončení nákupu obdržíte e-mail s potvrdením prijatia objednávky.


 

Môžem sledovať svoju objednávku?


Stav každej objednávky môžete sledovať po prihlásení na Váš účet. Registrovaní užívatelia môžu tiež využiť možnosť sledovanie zásielky. Budú presmerovaní na webovú stránku kuriérskej firmy, ktorá poskytuje informácie o tejto zásielke.


 

Čo znamenajú jednotlivé stavy objednávok viditeľné pri mojich objednávkach v sekcii Zákazník?

 

„Prijatá na spracovanie” - znamená, že Vaša objednávka bola prijatá a pracujeme na jej skompletizovaní.

„Vybavená” - znamená, že objednaný tovar bol zabalený a odoslaný na Vami uvedenú adresu.

„Stornovaná” - znamená, že celá objednávka bola zrušená. Ak bola vykonaná platba vopred, peniaze Vám budú vrátené v priebehu niekoľkých dní.


 

Čo znamená "sledovanie objednávky" v mojich objednávkach?


Túto funkciu môžete využiť, ak chcete skontrolovať stav Vašej objednávky. Informácie o zásielke na stránkach kuriérskej služby sú dostupné až po odoslaní objednávky z nášho e-shopu. Ak využijete túto funkciu "sledovanie zásielky" skôr, dozviete sa, že k danému sledovaciemu číslu zásielky nebola nájdená žiadna objednávka.


 

Môžem upraviť alebo zrušiť svoju objednávku?


Áno, objednávku je možné zrušiť čo v najkratšom čase telefonicky cez zákaznícky servis.


 

Čo mám robiť, keď dostanem poškodený alebo nesprávny výrobok?


Kontaktujte ihneď náš zákaznícky servis.


 

Sú ceny v internetovom obchode a v ERRORE predajniach rovnaké?


Ceny v kamenných predajniach a e-shope sa môžu v obdobiach zliav líšiť.


 

Ako mám postupovať, keď mi tovar nesadol a chcem ho vrátiť / vymeniť?

Ak ste z nejakého dôvodu neboli spokojný s objednaným tovarom, tak nám ho môžete vrátiť bez udania dôvodu v lehote 14 dní.
Tento formulár pre vrátenie tovaru /formulár/ , pozorne vyplňte, tovar zabaľte a priložte vyplnený formulár.
Uistite sa, či ste všetko správne vyplnili a pošlite spolu s dokladom o kúpe na adresu : La Moda s.r.o., Telocvičná 264/19, 821 05 Bratislava.

V prípade odstúpenia od zmluvy odporúčame vrátiť tovar s pripevnenými všetkými pôvodnými visačkami.
V prípade vrátenie tovaru odporúčame použiť na zabalenie výrobku pôvodnú originálnu krabicu, v ktorej bol tovar doručený, aby nedošlo k jeho poškodeniu.
Tovar zaslaný na dobierku nebude prijatý!
Peniaze za vrátený tovar Vám zašleme prevodom na Váš účet do 7 pracovných dní.

Vzhľadom na momentálnu situáciu v súvislosti s pandémiou, prosíme balík poslať kuriérom na uvedenú adresu.