Ako dlho trvá doručenie zásielky a koľko stojí?


Výrobky sú zvyčajne zasielané v priebehu 2-5 pracovných dní, poštovné stojí 4.95 EUR (vrátane DPH).

V súčasnosti sa na objednávky nad 89 EUR vzťahuje akcia v podobe bezplatnej dopravy kuriérom.


Ako si mám založiť účet v E-shope errore?


Na založenie účtu v e-shope stačí prejsť do sekcie "Prihlásiť sa" v pravom hornom rohu a uviesť svoju e-mailovú adresu, meno a priezvisko, telefónne číslo a heslo. Zaregistrovať sa môžete aj v priebehu skladania objednávky.


Aké výhody plynú z registrácie v e-shope ERRORE?


Výhody registrácie v našom e-shope sú nasledovné: Máte uloženú dodaciu adresu a fakturačné údaje, môžete sledovať svoju objednávku, podávať reklamačné formuláre alebo kontaktovať naše zákaznícke oddelenie ohľadom otázok týkajúcich sa Vašich objednávok.


Ako nakupovať?


Podrobné informácie o správnom nakupovaní online nájdete v sekcii "Ako nakupovať".


Môžem si tovar zarezervovať, bez toho aby som ho kúpil?


Výrobky, ktoré pridávate do košíka alebo do zoznamu obľúbených nie sú rezervované. Sú rezervované až v okamžiku zaplatenia objednávky v prípade platby online alebo v okamžiku podania objednávky v prípade platby na dobierku.


Ako zistím, že proces nákupu prebehol správne?


Po ukončení nákupu obdržíte e-mail s potvrdením prijatia objednávky.


Môžem sledovať svoju objednávku?


Stav každej objednávky môžete sledovať po prihlásení na Váš účet. Registrovaní užívatelia môžu tiež využiť možnosť sledovanie zásielky. Budú presmerovaní na webovú stránku kuriérskej firmy, ktorá poskytuje informácie o tejto zásielke.


Čo znamenajú jednotlivé stavy objednávok viditeľné pri mojich objednávkach v sekcii Zákazník?

 

„Prijatá” - znamená, že Vaša objednávka bola prijatá.

„Stornovaná” - znamená, že celá objednávka bola zrušená. Ak bola vykonaná platba vopred, peniaze Vám budú vrátené v priebehu niekoľkých dní.

„Spracúva sa” - znamená, že objednávka sa pripravuje.

„Odoslaná” - znamená, že objednané výrobky boli zabalené a odoslané zo skladu na Vami uvedenú adresu.


Čo znamená "sledovanie objednávky" v mojich objednávkach?


Túto funkciu môžete využiť, ak chcete skontrolovať stav Vašej objednávky. Informácie o zásielke na stránkach kuriérskej služby sú dostupné až po odoslaní objednávky z nášho e-shopu. Ak využijete túto funkciu "sledovanie zásielky" skôr, dozviete sa, že k danému sledovaciemu číslu zásielky nebola nájdená žiadna objednávka.


Môžem upraviť alebo zrušiť svoju objednávku?


Áno, objednávku je možné zrušiť telefonicky cez zákaznícky servis alebo vyplnením on-line formulára. Sami môžete objednávku zmeniť alebo zrušiť v priebehu 15 minút od odoslania objednávky.


Čo mám robiť, keď dostanem poškodený alebo nesprávny výrobok?


Kontaktujte ihneď náš zákaznícky servis.


Sú ceny v internetovom obchode a v errore predajniach rovnaké?


Ceny v kamenných predajniach a e-shope sa môžu v obdobiach zliav líšiť.